Звіт про оцінку майна повинен містити:
– опис об’єкта оцінки, який дає змогу його ідентифікувати;
– дату оцінки та дату завершення складення звіту, а у разі потреби – строк дії звіту та висновку про вартість;
– мету проведення оцінки та обґрунтування вибору відповідної бази оцінки;
– перелік нормативно-правових актів, відповідно до яких проводиться оцінка;
– перелік обмежень щодо застосування результатів оцінки;
– виклад усіх припущень, у межах яких проводилася оцінка;
– опис та аналіз зібраних і використаних вихідних даних та іншої інформації під час проведення оцінки;
– висновки щодо аналізу існуючого використання та найбільш ефективного використання об’єкта оцінки;
– виклад змісту застосованих методичних підходів, методів та оціночних процедур, а також відповідних розрахунків, за допомогою яких підготовлено висновок про вартість майна;
– письмову заяву оцінювача про якість використаних вихідних даних та іншої інформації, огляд об’єкта оцінки, дотримання нормативно-правових актів з оцінки майна;
– висновок про вартість майна;
– додатки з копіями всіх вихідних даних, інші інформаційні джерела, які роз’яснюють і підтверджують припущення та розрахунки.
Звіт про оцінку майна має підписуватись оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюватись печаткою та підписом керівника суб’єкта оціночної діяльності.
Звіт має містити також копії чинного сертифікату суб’єкта оціночної діяльності (строк дії – три роки), кваліфікаційних посвідчень оцінювачів та посвідчень про підвищення кваліфікації (термін дії – два роки). Чинність зазначених документів можна також додатково перевірити на офіційному сайті Фонду державного майна України.